Friday 10 February 2017

QUICK OOTD - VENDOME


Nigdy nie byłam zbytnio przekonana do Harrington jackets, ani również do brazowych butów. Ale nauczyłam się tego ze każda kobieta zmienna jest.. w dzisiejszym poście przygotowałam kilka zdjęć dla was dzisiejszego stylu. Było to szybkie wybranie ciuchów, ale myśle ze dałam rade. Zdjęcia które przygotowałam dadza wam mały podgląd na to co będzie w zaplanowanym poście na temat wyjazdu do Paryża!

I have never really been convinced to wearing Harrington jackets or brown shoes.. but what I learnt is that every woman changes her mind like a pair of gloves. Today I prepared a very quick OOTD post which was an extremely fast choice of clothing, but I think I still did pretty well. The photos I prepared for you will give you a tiny sneak peek to what is planned for one of the next posts about my trip to Paris!

W tym wypadku... nie bede się rozpisywać, tylko wrzucę zdjęcia i mam nadzieje ze się wam spodobaja. Obiecuje, ze będzie niedługo ich o wiele więcej, wraz z wpisem na temat wyjazdu.

In that case.. I wont be mentioning anything else, I'll just upload some photos and I hope you'll like them. I promise, that soon I'll share many more photos with you, along with a complete post about my stay in Paris.





Scarf - H&M
Shoes - Nike Airforce Brown high top Suede
Jeans - TOPSHOP 
Harrington Jacket - Boohoo


Post a Comment

LATEST INSTAGRAMS

© S A M A N T H A ‌ ‍ ‎C ‌H ‌A ‌R ‌L ‌O ‌T ‌T ‌E ‌ ‍ ‎A ‌B R A M C Z Y K. Design by Fearne.