Friday 3 February 2017

MY HAIR & I - TREATMENT & CARE


Witajcie kochani,

Dzisiaj przygotowałam dla was post na temat moich włosów, i to jak o nie dbam, aby były lśniące, mocne i odżywione. Używam kilka produktów które można dostać w Anglii lub zamówić na necie, za nie wielka cenę, niektóre droższe nisz inne ale naprawdę warto. Jeżeli chcecie dowiedzieć się wiecej, przeczytajcie dalsza część postu.

Zacznę od tego, ze kilka lat temu musiałam ściać wszystkie wlosy przez to jak były one zniszczone, i przez 4 lata nie farbowałam ich, tylko starałam się ścinać co jakiś czas aby dac im odrosnąć żeby ściać resztę poszarpanych końcówek. Wiec, jak juz ściełam wszystko, dałam im odpocząć, nie farbowałam kilka lat, i staralam sie jak najmniej prostować (od niedawna przynajmniej hehe). Niedawno naszła mnie myśl taka, ze może fajnie było by zrobić szare / srebrne włosy, i postanowiłam ze zacznę od blond ombre, aby po trochu je rozjasniac do platyny, tak zeby nie na jeden raz bo by były znowu do zetniecia, a naprawde bardzo chce zrobić szaro srebrne! Kilka tygodni temu zdecydowałam sie i poszłam do fryzjera. Po rozjasnieniu, moje włosy były suche i lekko zniszczone, jak to po rozjaśniaczu. Ale koleżanka poleciła mi super maske do włosów ktora kosztowała mnie £8 w sklepie Sally. Maseczka jest z firmy OSMO i zobaczycie ja w zdjęciu poniżej. Maska jest super na nawilżenie, ale jednak sama nie reperuje włosów bo jest w sumie przeznaczona na nawilżanie wiec jeżeli macie suche włosy to polecam, a jezeli suche i zniszczone, to uzywajcie maseczkę na 45min raz w tygodniu wraz z super olejkiem do reperacji który opisze w dalszej części postu, lub wasz już zaufany olejek.

Hello dears,

Today I have prepared you a post about my hair, and how I make sure they are shiny, strong and nourished. I use several products that you can get in England or order on the net, not very expensive, some more expensive than other but really worth it. If you want to know more, read further part of the post.

To begin with, with a few years ago, I had to cut down all the hair as they were destroyed, and for 4 years I did not dye them, but I tried to cut them every now and then to give them a chance grow and repair, and kept cutting only the rest of the jagged ends. So, as I already cut everything, I gave them some rest, not dyed for several years, and I tried to not straighten often (more recently at least hehe). Recently occurred to me to think that perhaps it would be fun to get gray / silver hair, and decided to start off with blonde ombre, so that I can, little by little bleach them to platinum, to cause least damage. A few weeks ago I decided to do it and went to the hairdressers. After bleaching, my hair was dry and slightly damaged as after using bleach. But my friend recommended me a great hair mask for which cost me £ 8 in the shop Sally. The mask is from OSMO as seen in the photo below. The mask is great for hydration, but not as much for repair even though it does make your hair smooth, but if your hair is dry and damaged, use the mask for 45 minutes once a week with a super oil for repairs that I will describe in further part of the post, or your already trusted oils.


Jeżeli chcielibyście kupić maseczkę, dostępna jest na EBAY 

Następny produkt to najzwyklejszy szampon do włosów z olejkiem z kokosów, który większość z was pewnie juz bardzo dobrze zna. Olejek kokosowy jest super na włosy, skórę i nawet do gotowania.. używajcie go jak chcecie (oczywiście nie ten szampon!). To jest jeden z szamponów które używam wraz z fioletowym szamponem to platynowych i blond włosów. Po tym szamponie mam bardzo mile w dotyku i miękkie włosy! Jest super. Jego tez kupiłam w sklepie Sally, ale w sumie to prawie każdy szampon z olejkiem z kokosów jest super. Prosto mówiąc, jeżeli juz nie używasz, to zacznij!

The next product is the most ordinary shampoo with coconut oil, which most of you probably already very familiar with. Coconut oil is great for hair, skin and even cooking .. Use it as you like (of course, not the shampoo!). This is one of the shampoos that I use with purple shampoo for platinum and blonde hair. After the shampoo I have very soft hair! Its great. Which was also bought in the store Sally, but all in all it almost every shampoo with coconut oil is great. Simply put, if you do not use it already, start!


Następne produkty do włosów które pewnie widzieliście na moim instagramie, zaczęłam używać niedawno, sa one od SALON SCIENCE. Choć zaczęłam używać je dopiero kilka dni temu, jestem naprawdę zadowolona. Kupiłam odżywkę, serum oraz spray który używa się przy suszeniu i układaniu włosów. Pachnie naprawdę przepięknie, i działa jak cudo! Odrzywki nawilżają i reperują włosy, serum wzmacnia oraz odżywia i skleja rozdwojone i zniszczone końcówki a spray chroni przed dalszym zniszczeniem.. naprawdę nie mogła bym prosić o więcej! Nigdy wcześniej nie używałam ich produktów, ale jestem zadowolona i napewno bede nadal ich używać. Sa one trochę droższe ale myślę ze warto. SALON SCIENCE maja tez produkty od utraty włosów, suchej skory głowy i od starzenia się włosów czyli dla starszych kobiet.

Next hair products that you might have already seen on my Instagram, I recently started using, they are from SALON SCIENCE. Although I started using them only a few days ago, I'm really pleased. I bought conditioner, serum and the spray which is used for drying and styling. It smells really beautifully, and it works like a miracle! The conditioner moisturises and repairs the hair, serum strengthens and nourishes and glues split and damaged ends and spray protects against further damage .. I really could not ask for more! Never before did I use their products, but I am satisfied and certainly will continue to use them. They are a little expensive but I think it's worth. Salon Science also has products for targeting hair loss, anti - ageing and restoring volume and hydration & scalp relief.



Po za tym, używam zwykłych olejków oraz odżywek takich jak AUSSIE i tego typu, które można dostać w wielu sklepach, ale te co wam dzisiaj pokazałam są moimi ulubieńcami i według mnie najlepiej działają na moje włosy! Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej, piszcie w komentarzach i powiedzcie co chcielibyście przeczytać na moim blogu! :) miłego weekendu kochani.

Other than that, I use ordinary oils and nutrients such as the Aussie and the kinds that you can get in many stores, but those that I showed you today are my favourites, and works best on my hair! If you want to know more, write in the comments and tell me what you would like to read on my blog! :) Have a nice weekend darlings!

Samantha

Post a Comment

LATEST INSTAGRAMS

© S A M A N T H A ‌ ‍ ‎C ‌H ‌A ‌R ‌L ‌O ‌T ‌T ‌E ‌ ‍ ‎A ‌B R A M C Z Y K. Design by Fearne.