Tuesday 17 January 2017

BODY & SHOWER


Hi lovelies!

In todays post I thought I'd show you some of my all time favourite body/shower products. The picture above which is the Zoella bath set is actually something new to me. I never tried her products but I fell in love with the wooden box and obviously the contents... plus its on sale in Superdrug for £16.99 previously £50 so its a bargain and you get a beauty box for yourself! Either way... its a lovely gingery smell, and I know ginger is not everybodys cup of tea, not even mine! But I still think the smell is absolutely lovely and I cannot wait to try it!

Further on, I have my 'soap & glory' collection which I often repurchase especially when it comes to the body butter as its the most beautiful smell in the world! Something new though... I purchased the Christmas bundle that was on sale after Christmas which had a foot cream a really sweet headband to put on after you wash your hair and need to refresh your face or put makeup on. I never managed to get those two things but I can for sure say that the cream is an absolute dream and the headband is so useful! I definitely recommend soap and glory to anyone to hasn't purchased it before, the smell is heavenly and all the products moisturise very well. Below are some photographs of the products.

Witam was kochani!

W dzisiejszym poście pomyślałam, że pokarze wam niektóre z moich ulubionych produktów do ciała i pod prysznic. Na zdjęciu powyżej, na którym jest widoczny zestaw do kąpieli Zoella jest rzeczywiście czymś nowym dla mnie. Nigdy nie próbowałam jej produktów, ale zakochałam się w drewnianej skrzyni i oczywiście zawartości ... oraz jego przeceny w Superdrug za £ 16.99 (normalnie £ 50) więc super okazja i masz krzynie dla siebie! Tak czy owak ... to jest piękny pikantny zapach, i wiem, że imbir to nie jest każdego specjalność, nawet nie moja! Ale nadal uważam, że zapach jest absolutnie piękny i nie mogę się doczekać, aby wypróbować!

Dalej mam "Soap & Glory' kolekcję, którą często kupuje zwłaszcza gdy chodzi o masło do ciała jak że to jest najpiękniejszy zapach na świecie! Coś nowego... Kupiłam pakiet świąteczny, który był na wyprzedaży po świętach Bożego Narodzenia, który miał krem ​​do stóp naprawdę słodki, opaska na głowę, aby umieścić po umyciu włosów i jeżeli trzeba odświeżyć swoją twarz lub nałożyć makijaż. Nigdy nie udało mi się dostać tych dwóch rzeczy, ale mogę z całą pewnością powiedzieć, że krem ​​jest absolutnym marzeniem i opaska jest napewno przydatna! Zdecydowanie polecam soap i glory tym kto nie nabył go wcześniej, zapach jest boski, a wszystkie produkty nawilżają bardzo dobrze. Poniżej kilka fotografii produktów.





At last .. what would you like to see more of? My favourite body/beauty or makeup products? Comment below and let me know! I will definitely be posting more of my favourites, not just beauty but clothing, accessories and all sorts of things. I hope you enjoy reading my posts, and let me know what you'd like to see more of!

W końcu .. czego chcieli byście zobaczyć więcej? Moje ulubione produkty do ciała / lub kosmetyczne / do makijażu? Zostawcie komentarz poniżej i dajcie mi znać! Zdecydowanie będę wrzucała więcej moich ulubionych produktów - ubrania, akcesoria i inne wszelkiego rodzaju rzeczy. Mam nadzieję, że lubicie czytać moje posty, i dajcie mi znać, czego chcecie zobaczyć więcej!

Samantha


Post a Comment

LATEST INSTAGRAMS

© S A M A N T H A ‌ ‍ ‎C ‌H ‌A ‌R ‌L ‌O ‌T ‌T ‌E ‌ ‍ ‎A ‌B R A M C Z Y K. Design by Fearne.