Sunday 16 April 2017

IM BACK! - PINK THROW & RIPPED JEANS


WESOLYCH SWIAT WIELKANOCNYCH!
Witajcie! Chciała bym zaczać od życzenia wam wesołych świat wielkanocnych, oraz szczęśliwego i mokrego jajeczka! <3

Bylam ZNOW nie obecna  przez jakiś czas, i już wyjaśniam dlaczego... wiec, zaczęłam dwa miesiace temu nowa prace na lotnisku, i pochłania ona dużo czasu, a w tym zmiany które mam na 4 rano 3 razy na tydzień sa troszkę wykaczajace wiec nie mam nawet siły / ochoty aby gdzieś wychodzić, chciala bym po prostu caly dzien lezec w lozku! Kiedy zaczynam na okolo 12-13, nie jest az tak zle, ale nadal odpoczywam po 3 dniach na ranki, i mam czas zrobic jakies zdjecia dopiero jak skoncze pracowac i mam 3 dni wolnego...

Ale ostatnio mam bardzo duzo spraw na glowie, wyjazdow i przygotowywan na powrot to nauki we wrzesniu, ze jestem psychicznie jak i fizycznie wykonczona. Piszac ten post, leze w pizamce, pije herbatke i slucham muzyki. Planuje tez nastepny wypad na zdjecia w weekend ktory mam wolny, ale obiecuje ze postaram sie wrzucac tutaj i na instagram o wiele wiecej.

Dzisiejszy post jest szybki bo nie chce was nudzic historyjkami dlaczego nie bylam obecna tutaj, wiec po prostu pozwole wam obejzec zdjecia zrobione na szybko podczas spacerku po Londynie.. dawno nie spacerowalam i bardzo mi tego brakowalo, a ze byl przepiekny dzien, postanowilam zlapac za aparat i poprosic Josha o kilka zdjec. Mam nadzieje ze outfit wam sie podoba, jak i zdjecia! Milego ogladania! <3

HAPPY EASTER!
Welcome! First of all, I'd like to start with wishing you all a very happy easter and a lovely time spent with your family! <3

I was once again absent for quite a long time, and I will explain why... so, I started my new job back in February like I've mentioned previously. It takes up a lot of my time, especially the morning shifts which start at as early as 4am. They are very tiring and when I get home, I cannot be bothered to do anything at all, especially going out like I normally used to. Now, I only feel like getting into my bed and going to sleep straight away. My shifts that start 12-1pm aren't as bad, but during those I'm still recovering from the 4am's... its like a constant cycle you can't avoid.
However, recently I've had a lot on my mind.. paperwork, returning to my studies, trip and so on. When it all piles up it gets way too much to handle at once at some point. Writing this post... I'm in bed, sipping on tea in my pyjamas and listening to music. I'm also planning another small photoshoot for next weekend that I don't need to into work for, so I promise ill post more!

Todays entry is a fast written (I'm sooooooo tired) post in which I'm giving you a small insight on whats been happening, without trying to bore you badly at the same time. These photos were taken up in London when I decided to go out for a quick walk around the centre, in the lovely weather & sun. I hope you like the OOTD and the photographs. Have a lovely day! <3










Jeans : TOPSHOP
White top : RIVERISLAND
Shoes - NEW LOOK
Pink Throw - RIVERISLAND
Glasses - H&M

Samantha x

Post a Comment

LATEST INSTAGRAMS

© S A M A N T H A ‌ ‍ ‎C ‌H ‌A ‌R ‌L ‌O ‌T ‌T ‌E ‌ ‍ ‎A ‌B R A M C Z Y K. Design by Fearne.