Friday 1 January 2016

Happy New Year


This was my New Year's outfit as I didn't go to a huge party but stayed with my closest friends so I didn't want to go over the top with what I'm wearing and threw on my new pair of jeans and a sweater to keep warm. Its an outfit for warmer winter days or colder spring days which will soon be coming. Throw on a thin jacket too if its a little too cold and a scarf. I put this post together quickly so its nothing big, but I'm preparing one about my purchase of the Happy Planner and how it helps me stay organised and forget less!

I also would like to say Happy New Year everyone! I hope 2015 was a great year for all of you, and if it wasn't then don't worry, 2016 will be better! I wish everyone lots of love, kisses, luck, happiness, money and of course success in 2016 and much much more. I know I said this before but I want to start posting more, both posts and videos onto my channel so this is my new years resolution! Fingers crossed it'll work with the help of my amazing friends, that I would like to also thank for everything that they have done for me this year. So, thank you to Victoria and Dominika (Domi also for the photography) for always helping me organise everything and Karolina who was always keen to take photos, whether it was of me or herself! Love you all x

To był mój outfit na Nowy Rok ponieważ nie szłam na żadna większa imprezę i postanowiłam spędzić sylwestra z moimi najbliższymi przyjaciółmi więc nie chciałam przesadzić z ubiorem. Złapałam za moje nowe jeansy i sweterek abym nie zmarzła. Myślę że ta stylizacja jest bardziej na cieplejsze dni zimy lub chłodniejsze dni nadchodzacej wiosny. Jeżeli jest trochę chłodniej to założyła bym tez jakas cięka kurteczkę i szalik. Pisze szybki post więc nie jest to nic wielkiego ale planuje już następny w którym opisze mój zakup Happy Plannera od Madamaco który pomaga mi się bardziej zorganizować i mniej zapominać!

Chciała bym również życzyć wszystkim szczęśliwego nowego roku! Mam nadzieje ze 2015 był spełnionym rokiem dla wszystkich z was, a jak nie to 2016 będzie lepszy! Życzę wam dużo miłości, buziaków, szczęścia, radości, pieniędzy oraz sukcesów w roku 2016 i o wiele wiele więcej. Mówiłam to wcześniej ale chce zaczać więcej pisać oraz nagrywać video na mój channel na youtube, więc to moje noworoczne rezolucje, i trzymam kciuki za to że uda mi się spełnić marzenia dzięki pomocy moich przyjaciół, którym chciała bym podziękować za wszystko co dla mnie zrobili w tym roku. Więc, dziękuje Victorii i Dominice (Domi również za zdjęcia) za wasza pomoc przy organizacji wszystkiego, i Karolinie która zawsze była chętna do robienia zdjęć, czy to były zdjęcia mnie czy jej! Kocham was x




And this is for the start of a great new year!


Sweater - H&M
Jeans - Topshop
Shoes - Adidas Superstar
Watch - Kapten & Son
Black Bracelet - Paul Hewitt

Samantha x

Post a Comment

LATEST INSTAGRAMS

© S A M A N T H A ‌ ‍ ‎C ‌H ‌A ‌R ‌L ‌O ‌T ‌T ‌E ‌ ‍ ‎A ‌B R A M C Z Y K. Design by Fearne.