Tuesday 29 December 2015

Trafalgar Square


Prepared a simple outfit which I was originally meant to photograph in Germany but I was unable to because of the stomach bug I caught so I thought I'd put it together now as I really liked it. I threw on my Hollister jeans and a new coat I bought from H&M to keep it simple and kind of a quick outfit option as I was way too tired to sit in front of my wardrobe and think about possible outfits. The clothes in general are nothing special, therefore I thought I'd grab that coat to make it a little bit classy along with the black Michael Kors bag.

Przygotowałam prosty outfit który miałam w planie sfotografować w Niemczech ale nie udało mi się ponieważ złapałam wirusa wiec pomyślałam ze złoże mój pomysł w całość jeszcze raz i sfotografuje go w Londynie ponieważ bardzo mi się podobał. Złapałam moje jeansy z Hollister oraz moja nowa kurtkę która kupiłam w H&M aby złozyc prosty i szybki outfit ponieważ byłam zbyt zmęczona by siedzieć przed szafa i myśleć o tym co na siebie założę. Te ciuchy nie sa nic specjalnego, wiec myślę ze kurtka która wybrałam dodała trochę klasy żeby nie było zbyt ponuro i pasowało do mojej czarnej torby Michael Kors.




Samantha x

Post a Comment

LATEST INSTAGRAMS

© S A M A N T H A ‌ ‍ ‎C ‌H ‌A ‌R ‌L ‌O ‌T ‌T ‌E ‌ ‍ ‎A ‌B R A M C Z Y K. Design by Fearne.